תקנון

הגדרות

  • "החברה" – זהב שירותי בריאות כתב השירות בע"מ, ח.פ. 516634052
  • "לקוח" - יחיד, לרבות תאגיד אשר התקשר עם החברה בטופס התקשרות ומשלם את דמי המנוי.
  • "דמי מנוי" - הסכום שאותו הלקוח התחייב לשלם לחברה כתנאי לקבלת השירות כפי שהוא מופיע בכתב השירות אליו הצטרף הלקוח.
  • "כתב השירות" - תוכנית אחת או יותר מהתוכניות אותן מציעה החברה ללקוחותיה. למען הסר ספק, השירות יסופק בישראל בלבד ובכפוף לפרק התנאים הכללים שלהלן.
  • "טופס התקשרות" - מסמך או שיחה מוקלטת אשר נכלל בהם פרטי הלקוח; עלות דמי המנוי; תאריך הצטרפותו לשירות וסוגי השירות אליהם הצטרף הלקוח.
  • "רופא" - רופא מורשה כהגדרתו בס' 2 לפקודת הרופאים [נוסח חדש], תשל"ז-1976.
  • "רופא הסדר" - רופא שיש בין החברה לבין המרפאה שבה הוא מקבל מטופלים הסכם מתן שירותים ללקוחות החברה.
  • "מכון הסדר" - מכון המורשה, ע"פ כל דין, לבצע את הפעולות אותן הוא מבצע במכון והחברה התקשרה עמו בהסכם למתן שירותים ללקוחות החברה.
  • "נותן שירות" - רופא הסדר ו/או מכון הסדר ו/או גורם אשר התקשר עם החברה לטובת שירות לקוחות החברה.
  • "נותן שירות אחר" - כל נותן שירות אחר שאינו בהסדר, לרבות מכון, רופא, מטפל שיאצו, מעסה מקצועי, מטפל נטורופתי.
  • "מוקד שירות" - שלוחת טלפון אשר מספרה כוכבית 8386 מספר זה ישמש את לקוח החברה בעת צורך מימוש השירות אותו מספקת החברה.
  • "השתתפות עצמית" - סכום אותו ישלם הלקוח בעת קבלת השירות על פי כתב השירות בידיו ובהתאם לתנאיו של השירות המבוקש.
  • "החזר כספי" - סכום שיקבל הלקוח מהחברה לאחר הפעלת שירות מכתב השירות אליו הצטרף הלקוח.
  • "בדיקה" - בדיקה המפורטת בכתב השירות אליו הצטרף הלקוח.
  • "עלות בדיקה" - סכום אשר סוכם עם נותן השירות ומופיע במחירון של נותן השירות.
  • "מחירון" - טבלת המחירים הייעודית של נותן השירות אשר הורכב עבור לקוחות החברה. המחיר אשר יופיע במחירון במועד ביצוע הבדיקה הוא זה שיקבע.
  • "תקופת אכשרה" - פרק זמן אשר מתחיל במועד הצטרפות הלקוח לכתב השירות ושרק לאחר סיומה הלקוח יוכל לממש את כתב השירות במלואו. למען הסר ספק, הוספת כתב שירות חדש לכתב שירות קיים ו/או הרחבה של כתב שירות קיים לא תפטור מתקופת אכשרה ביחס לכתב שירות החדש ו/או להרחבה שבוצעה.
  • "בדיקות אבחנתיות" - בדיקות רפואיות המבוצעות בלקוח אשר לטובת ביצוען קיבל הלקוח הפנייה מרופא והיא נדרשת לצורך אבחון מחלת הלקוח או לקביעת דרך הטיפול בה.
  • "ייעוץ רפואי" - מפגש עם רופא לצורך התייעצות בנוגע לבעייתו הרפואית של הלקוח.
  • "ייעוץ רפואי נוסף" - מפגש עם רופא לצורך התייעצות בנוגע לבעיית הלקוח. למען הסר ספק, ייעוץ רפואי נוסף ייחשב גם במקרה שבו הייעוץ הרפואי הנוסף אינו בעטיה של אותה בעיה שבגינה ניתן הייעוץ הרפואי.
  • "שנת שירות" - 365 ימים הנמנים מהיום שבו הצטרף הלקוח כמנוי החברה. "יום" - כהגדרת המונח בחוק הפרשנות, תשמ"א-1981.

תנאים כללים

  • לצורך קבלת השירות תעמיד החברה מוקד שירות עבור הלקוחות כאמור בס' 11 לפרק ההגדרות.
  • החזר כספי יבוצע תוך 30 ימי עסקים מיום המצאת המסמכים הבאים לחברה:
  • סיכום רפואי.
  • חשבונית מס/קבלה - מקור או צילום איכותי שלו.
  • אישור בעלות על חשבון בנק בישראל או העתק של שיק ע"ש לקוח. במקרים חריגים, תתאפשר העברת ההחזרים הכספיים לחשבון בנק שלא ע"ש הלקוח וזאת בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של החברה ובכפוף לתנאים ולמסמכים אחרים שתדרוש החברה אשר יכולים להשתנות ממקרה למקרה.  
  • הפנייה מרופא.
  • לא יתקבלו החזרים כספיים בגין שירותים שניתנו מחוץ לישראל.
  • תקרת ההחזר הכספי המקסימלית עבור מכלול השירותים להם זכאי הלקוח לא תחרוג מסך מקסימלי של 14,000 ₪ לכל שנת שירות. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי לקבלת החזר כספי מעבר לגובה הקבלה לרבות במקרים בהם מימש הלקוח את זכויותיו ע"פ הסכם ההתקשרות עם החברה אצל יותר מגורם אחד.
  • בכל מקרה, ההחזרים הכספיים ללקוח יבוצעו בכפוף לאמור לעיל ולהלן ובכפוף למדיניות החברה.
  • מיצוי זכות קיימת קודמת - החברה שומרת לעצמה את הזכות לברר אם קיימות ללקוח זכויות רפואיות אצל נותני שירות רפואי אחרים (כדוגמת החברה) ו/או חברות ביטוח ו/או קופות חולים ולפעול בניסיון למצות את זכויותיו של הלקוח, ככל שנתגלו כאלה (לעיל ולהלן: "זכות קיימת קודמת"), וזאת טרם ניצול זכאותו של הלקוח למימוש המנוי והכל בתנאי שמיצוי זכות קיימת קודמת כאמור לא תקפח את הלקוח. הלקוח מתחייב לפועל בשקיפות וכנות מלאה מול החברה ולשתף עמה פעולה באופן מלא לצורך קיום סעיף זה וכן לעשות כל פעולה אשר תידרש ממנו לצורך מימוש זכות קיימת קודמת. במקרים חריגים בלבד ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של החברה יתאפשר ללקוח החברה לקבל שירות ע"פ כתב השירות למרות זכות קיימת קודמת שלא מוצתה.
  • טיב השירות - השירות יינתן ע"י גורמי מקצוע מתאימים, בעלי הכשרה וניסיון בתחום אשר יהיו רלוונטיים לשירות המבוקש.
  • מתן הודעות בין הצדדים - אופן החלפת ההודעות בין הצדדים יתבצע באופן נוח ויעיל עבור המינויים. החברה מתחייבת להקפיד על נהלי שירות לקוחות במטרה להקפיד על רף שירות לקוחות גבוה.
  • אזורי השירות - השירות יינתן ברחבי הארץ. "רחבי הארץ" - מחוזות השיפוט של בתי המשפט המחוזיים שבמדינת ישראל כפי שאלו מחולקים כאמור בהודעה על חלוקת שטח המדינה למחוזות ולנפות ותיאורי גבולותיהם אשר חילקה את הארץ מתוקף הסמכות שבס' 3 לפקודת סדרי השלטון והמשפט, תש"ח-1948.

 

 

 

 

 

 

זהב בריאות

  • התייעצות עם רופאים מומחים

על התייעצות עם רופאים מומחים יחולו הכללים דלהלן:

  • זמינות תורים - החברה תספק ללקוח תורים זמינים להתייעצויות עם רופאים מומחים בכפוף לתנאי כתב השירות בו אוחז הלקוח ובכפוף לתנאים בדבר מיצוי זכות קיימת קודמת כאמור בס' 6 לתנאים הכללים.
  • העדפת בחירת הלקוח - בחירת הלקוח היכן לקבל שירות במקרה בו ישנה זכות קיימת קודמת (להלן: "העדפת הלקוח") תילקח בחשבון במכלול שיקולי החברה בעת מתן שירות משירותי כתב השירות. שיקולי החברה בהתאם לסעיף זה יהיו הבדלי זמינות התורים; מרחק גאוגרפי בין מקומות צריכת השירות; אי אפשרות ריאלית ו/או ממשית להשתמש בזכות קיימת קודמת; שימוש בזכות קיימת קודמת עלול להקשות קושי של ממש על הלקוח וכיוצ"ב.
  • גובה ההחזר ותקרת ניצול המנוי - לקוח אשר בחר לקבל שירות, ע"פ כתב השירות שבידו, יקבל החזר כספי, בכפוף לס' 2-5 לתנאים הכללים, בסך של 80% ולא יותר מ-500 ₪ בשנה לכל ייעוץ, עד לייעוץ השלישי (כולל). סכום הייעוץ הכולל לפי ס' זה לא יעלה על סך של 3,500 ₪ (להלן: "הסכום המקסימלי"). בכל מקרה ולמען הסר ספק הלקוח רשאי לבחור בשירות העובר את הסכום המקסימלי אך במקרים שכאלה הסכום המקסימלי הוא זה שישמש לחישוב גובה ההחזר לו זכאי הלקוח.
  • סייגים והחרגות
  • רופאים מומחים בלבד - הלקוח לא יוכל והפעיל ולא יהיה זכאי להפעיל את השירות ע"פ כתב שירות זה עבור ייעוץ עם רופא העוסק ברפואת משפחה; שיניים; ילדים; נשים בהקשר של הריון או פוריות; וכן לא יינתן שירות עבור התייעצות לצורך מתן חוות דעת משפטית; הערכת נכות.
  • תקרת התייעצויות - השירות יינתן עבור סך מקסימלי של 5 התייעצויות בשנה.
  • תקופת אכשרה - כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-3 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  1. בדיקות אבחנתיות

על בדיקות אבחנתיות יחולו הכללים דלהלן:

  • דרישת הפנייה בכתב מרופא - תנאי הכרחי ומקדמי לקבל שירות ע"פ כתב שירות זה הוא קבלת הפנייה בכתב מרופא. לקוח האוחז בידו הפנייה בכתב כאמור זכאי לבצע את הבדיקה הנדרשת באמצעות נותן שירות או נותן שירות אחר והכל בכפוף לתנאי בדבר מימוש זכות קיימת קודמת כאמור בס' 6 לתנאים הכללים.
  • זכאות לבדיקה אבחנתית - לקוח האוחז בידו הפנייה כאמור לעיל, ואין הוא מצוי בתקופת האכשרה, זכאי לקבל שירות ע"פ כתב שירות זה.
  • תקרת ההחזר - ההחזר הכספי המקסימלי עבור בדיקות אבחנתיות בכל שנת שירות יעמוד ע"ס של 4,500 ₪ לכל שנת שירות. למען הסר ספק, החזר כספי לפי כתב שירות זה כפוף לתנאים המופיעים בס' 2-5 לפרק התנאים הכללים. סכום ההחזר המירבי לכל בדיקה אבחנתית יחושב באופן הבא:
  • בקבלת שירות מנותן שירות - במקרה שכזה הלקוח ישלם השתתפות עצמית בסך של 20% מעלות הבדיקה לפי המחירון (כהגדרתו בס' 16 לפרק ההגדרות) במועד ביצוע הבדיקה.
  • בקבלת שירות מנותן שירות אחר - במקרה שכזה הלקוח יהא זכאי להחזר כספי בשיעור של 80% מסך ההוצאה שהוציא הלקוח בפועל עד גבול של 4,500₪ לכל בדיקה. בכל מקרה ולמען הסר ספק, לקוח לא יהיה זכאי להחזר החורג מתקרת ההחזר השנתית כפי שזה מופיעה בס' 2.3 לעיל.
  • בדיקות מיוחדות - עבור בדיקות מסוג MRA, CT, PET CT, ו-MRI אשר נעשו במסגרת קבלת שירות מנותן שירות אחר תחזיר החברה ללקוח החזר בסך 80% מסך הוצאתו בפועל. תקרת ההחזר לפי ס' זה לא תעלה על סך של 4,500 ₪ לכל שנת שירות.
    • סייגים והחרגות
  • דרישת הפנייה בכתב מרופא - כאמור לעיל בס' 2.1 לכתב שירות זה הפנייה בכתב מרופא הינה תנאי הכרחי ובלעדי לקבלת השירות ע"פ כתב שירות זה.
  • בדיקות אבחנתיות בלבד - השירות לא כולל בדיקות סקר תקופתיות; בדיקות המצריכות הליך ניתוחי (לרבות אך לא רק גסטרוסקופיה; היסטרוסקופיה; קולונוסקופיה; ביופסיה); בדיקות לאבחון לקויות למידה ו/או קשיי קשב וריכוז; בדיקות מעבדת דם ו/או שתן ו/או צואה.
  • עלות טיפול מינימלית - בדיקות בעלות הנמוכה מסך של 189 ₪ לא תקים זכאות לקבלת שירות ע"פ כתב שירות זה.
  • תקופת אכשרה - כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-3 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  1. בדיקות לרפואה מונעת

על בדיקות לרפואה מונעת יחולו הכללים דלהלן:

  • גיל מינימאלי ודרישת הפנייה בכתב מרופא - שירות לפי ס' זה יינתן ללקוח שגילו מעל 45 ושבידו הפנייה בכתב מרופא.
  • תיחום השירות - שירות ע"פ כתב שירות זה יהא תקף לסוגי הבדיקות אשר יפורטו להלן ולהן בלבד: בדיקת ממוגרפיה; בדיקת לחץ תוך עיני; בדיקת משטח צוואר הרחם; בדיקת צפיפות עצם; בדיקת דם סמוי בצואה; בדיקת אנטיגן סגולי של הערמונית ((PSA; בדיקת CT קרדיאלי (ראו תנאים מיוחדים להלן) (לעיל ולהלן: "בדיקות לרפואה מונעת").
  • תקרת ההחזר הכספי - בחר מנוי לקבל שירות מנותן שירות או מנותן שירות אחר והכל בכפוף למיצוי זכות קיימת קודמת כאמור בס' 6 לתנאים הכללים ובכפוף לכללי ההחזר הכספי כפי שאלו מופיעים בסעיפים 2-5 לתנאים הכללים יהא זכאי להחזר כספי בגובה של 80% מעלות הבדיקה אך לא יותר מ-1,500₪ לכל בדיקה מן הבדיקות המפורטות לעיל, זולת  CTקרדיאלי (ראו להלן).
  • תקופת צינון - קבלת שירות לפי פרק תפעיל לאחריה, ביחס לאותה בדיקה שבוצעה, תקופת צינון בת 24 חודשים, אשר רק בסיומה יתאפשר ללקוח לבצע את אותה בדיקה שביצע. למען הסר ספק, תקופת הצינון תהא יפה אך ורק בהתאם לבדיקה שבוצעה.
  • CT קרדיאלי תנאים מיוחדים
    • זכאות - מבלי לגרוע מהאמור בס' 3.1 לעיל זכות לבדיקה כאמור בס' זה תהא בכפוף לכל ארבעת התנאים הבאים: לחץ דם מעל 150/95; טריגליצרידים מעל 300; LDL מעל 180; BMIמעל
    • תקרת החזר מוגבהת - בבדיקה לפי תת ס' זה יהא זכאי הלקוח להחזר כספי בגובה של 80% עד לגובה מקסימלי של 1,200 ₪.
    • תקופת צינון - ביצוע בדיקה לפי תת ס' זה יפעיל לאחריו תקופת צינון בת 5 שנים שבמהלכן הלקוח לא יכול לבצע בדיקה חוזרת ע"פ כתב שירות זה ולא יהיו ללקוח שום טענות כלפי החברה לעניין ס' זה.
  • שימור זכות החברה לשנות - החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או להוסיף ו/או לגרוע מסוגי הבדיקות המצוינות בס' 3.2 לעיל וזאת בכפוף להודעה בכתב ללקוח החברה לא פחות מ-3 חודשים טרם השינוי במקרה של גריעה.
  • זמינות תורים - החברה תספק ללקוח תורים זמינים לבדיקות שעניינן רפואה מונעת בכפוף לתנאי כתב השירות בו אוחז הלקוח ובכפוף לתנאים בדבר מיצוי זכות קיימת קודמת כאמור בס' 6 לתנאים הכללים.
  • סייגים והחרגות
  • גיל מינימלי ודרישת הפנייה בכתב - לקוח מעל גיל 45; נדרשת הפנייה בכתב מרופא.
  • תקופת צינון - בדיקה כאמור בס' 3.5 (CT קרדיאלי) - 5 שנים, בכל יתר הבדיקות 24 חודשים מיום ביצוע הבדיקה.
  • תקופת אכשרה - 6 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-6 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  1. בדיקות סקר

על בדיקות סקר יחולו הכללים דלהלן:

  • אי זכאות שנה ראשונה - לקוח לא יהיה זכאי לשירות ע"פ פרק זה בשנת המנוי הראשונה שלו.
  • זמינות תורים - החברה תספק ללקוח תורים זמינים לבדיקות שעניינן בדיקות סקר בכפוף לתנאי כתב השירות בו אוחז הלקוח ובכפוף לתנאים בדבר מיצוי זכות קיימת קודמת כאמור בס' 6 לתנאים הכללים.
  • תקרת ההחזר הכספי - בחר מנוי לקבל שירות מנותן שירות או מנותן שירות אחר ובכפוף לכללי ההחזר הכספי כפי שאלו מופיעים בסעיפים 2-5 לתנאים הכללים יהא זכאי הלקוח להחזר כספי עד לגובה מקסימלי של 400 ₪ לבדיקת סקר.
  • תקרת החזר כספי סקר סרטן - בחר מנוי לקבל שירות מנותן שירות או מנותן שירות אחר ובכפוף לכללי ההחזר הכספי כפי שאלו מופיעים בסעיפים 2-5 לתנאים הכללים יהא זכאי הלקוח להחזר כספי בסך של 80% מסך הבדיקה אך עד לגובה מקסימלי של 400 ₪ לבדיקת סקר.
  • תקופת צינון - קבלת שירות לפי פרק, זולת בדיקת סקר סרטן, תפעיל לאחריה תקופת צינון בת 24 חודשים, אשר רק בסיומה יתאפשר ללקוח לבצע את אותה בדיקה שביצע.
  • תקופת צינון סקר סרטן - קבלת שירות לפי פרק, ביחס לבדיקת סקר סרטן, תפעיל לאחריה תקופת צינון בת 48 חודשים, אשר רק בסיומה יתאפשר ללקוח לבצע את אותה בדיקה שביצע.
  • סייגים והחרגות
  • אי זכאות שנה ראשונה - בשנה הראשונה שבה הלקוח מנוי בחברה לא יהא זכאי הוא לקבלת שירות לפי ס' זה.
  • תקופות צינון - בדיקת סקר - 24 חודשים. בדיקת סקר סרטן - 48 חודשים.

 

  1. בדיקות הריון

על בדיקות הריון יחולו הכללים דלהלן:

  • אי זכאות שנה ראשונה - לקוחה לא תהא זכאית לשירות ע"פ פרק זה בשנת המנוי הראשונה שלה.
  • תיחום השירות - שירות ע"פ כתב שירות זה יהא תקף לסוגי הבדיקות אשר יפורטו להלן ולהן בלבד: בדיקות סקר גנטי במהלך ההיריון ו/או לפניו; שקיפות עורפית; סקירת מערכות ראשונה; סקירת מערכות מורחבת; דיקור מי שפיר; סיסי שלייה (לעיל ולהלן: "בדיקות הריון").
  • חובת מיצוי זכות קיימת קודמת - ככלל, טרם קבלת שירות ע"פ כתב שירות זה תחול על הלקוחה חובה יזומה לפעול למיצוי זכות קיימת קודמת כפי שזו מוגדרת בס' 6 לתנאים הכלליים. במקרים חריגים בלבד ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של החברה ומטעמים מיוחדים שיירשמו תהא רשאית החברה לחרוג מכלל זה.
  • נותן שירות (השתתפות עצמית) - במקרה בו בחרה הלקוחה לממש זכאות לשירות ע"פ כתב שירות זה אצל נותן שירות, תשלם הלקוחה השתתפות עצמית בסך של 20% ממחיר מחירון הטיפול אצל נותן השירות במועד הבדיקה.
  • נותן שירות אחר (תקרת החזר כספי) - במקרה בו בחרה הלקוחה לממש זכאות לשירות ע"פ כתב שירות זה אצל נותן שירות אחר תקבל הלקוחה בכפוף לאמור בס' 2-5 לתנאים הכללים החזר כספי בגובה של 80% מעלות הבדיקה אך לא יותר מסך של 1,400 ₪.
  • תקרת ההחזר הכספי - בכל מקרה סך ההחזרים בהפעלת השירותים לפי פרק זה לא יעלה על סך של 3,000 ₪.
  • בדיקות גנטיות - לקוחה תהא זכאית לבדיקות גנטיות פעם אחת בלבד. תיעוד בגין בקשת לקוחה למימוש שירות זה תשמר במאגרי החברה לצורכי מניעת כפל מימוש.
  • סייגים והחרגות
  • אי זכאות שנה ראשונה - בשנה הראשונה לקוחה לא תוכל לקבל שירות לפי פרק זה.
  • חובת מיצוי זכות קיימת - ככל, לקוחה תידרש למצות זכות קיימת קודמת ככל שישנה.
  • החזר כספי מקסימלי - בכל מקרה לפי פרק זה לא יעלה על סך של 3,000 ₪.
  • בדיקות גנטיות - לקוחה תוכל לממש שירות זה ע"פ כתב השירות פעם אחת בכל תקופת חייה.

 

  1. טיפולי פיזיותרפיה

על טיפולי פיזיותרפיה יחולו הכללים דלהלן:

  • תנאים מקדמים - לקוח יהא זכאי לקבל עד 15 טיפולים בשנת שירות עם פיזיותרפיסט מוסמך בעל ידע ומומחיות וזאת בכפוף להתקיימותם של כל התנאים המקדימים שלהלן:
  • הפניית רופא בכתב - תנאי מקדמי והכרחי לקבל שירות ע"פ כתב שירות זה הוא הפנייה בכתב מרופא.
  • קיומה של פוליסה וקרות מקרה ביטוח - תנאי מקדמי והכרחי לקבלת שירות ע"פ כתב שירות זה הוא קיומה של פוליסה וקרות מקרה הביטוח אותו היא מכסה. "פוליסה" - כאמור בחוק חוזה ביטוח, התשמ"א-1981.
    • נותן שירות (השתתפות עצמית) - במקרה בו בחר הלקוח לממש זכאות לשירות ע"פ כתב שירות זה אצל נותן שירות, ישלם הלקוח השתתפות עצמית בסך של 20% ממחיר מחירון הטיפול אצל נותן השירות במועד הטיפול.
    • נותן שירות אחר (תקרת החזר כספי) - במקרה בו בחר הלקוח לממש זכאות לשירות ע"פ כתב שירות זה אצל נותן שירות אחר יקבל הלקוח בכפוף לאמור בס' 2-5 לתנאים הכללים החזר כספי בגובה של 80% מעלות הטיפול אך לא יותר מסך של 189 ₪.
    • תקרת ההחזר הכספי - בכל מקרה סך ההחזרים בהפעלת השירותים לפי פרק זה לא יעלה על סך של 2,835 ₪ לשנת שירות.
    • סייגים והחרגות
  • הפנייה בכתב מרופא וקיומה של פוליסה - על הלקוח להחזיר בידו בהפניה בכתב מרופא וכן בפוליסת ביטוח שמקרה הביטוח אותה היא מכסה התקיים.
  • החזר כספי מקסימלי - בכל מקרה לפי פרק זה לא יעלה על סך של 2,835₪.
  • תקופת אכשרה - 3 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-3 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  1. טיפולי הידרותרפיה

על טיפולי הידרותרפיה יחולו הכללים דלהלן:

  • תנאים מקדמים - לקוח יהא זכאי לקבל עד 12 טיפולים בשנת שירות עם הידרותרפיסט מוסמך בעל ידע ומומחיות וזאת בכפוף להתקיימותם של כל התנאים המקדימים שלהלן:
  • הפניית רופא בכתב - תנאי מקדמי והכרחי לקבל שירות ע"פ כתב שירות זה הוא הפנייה בכתב מרופא.
  • קיומה של פוליסה וקרות מקרה ביטוח - תנאי מקדמי והכרחי לקבלת שירות ע"פ כתב שירות זה הוא קיומה של פוליסה וקרות מקרה הביטוח אותו היא מכסה. "פוליסה" - כאמור בחוק חוזה ביטוח, התשמ"א-1981.
    • נותן שירות (השתתפות עצמית) - במקרה בו בחר הלקוח לממש זכאות לשירות ע"פ כתב שירות זה אצל נותן שירות, ישלם הלקוח השתתפות עצמית בסך של 20% ממחיר מחירון הטיפול אצל נותן השירות במועד הטיפול.
    • נותן שירות אחר (תקרת החזר כספי) - במקרה בו בחר הלקוח לממש זכאות לשירות ע"פ כתב שירות זה אצל נותן שירות אחר יקבל הלקוח בכפוף לאמור בס' 2-5 לתנאים הכללים החזר כספי בגובה של 80% מעלות הטיפול אך לא יותר מסך של 100 ₪.
    • תקרת ההחזר הכספי - בכל מקרה סך ההחזרים בהפעלת השירותים לפי פרק זה לא יעלה על סך של 1,200 ₪ לשנת שירות.

 

  • סייגים והחרגות
  • הפנייה בכתב מרופא וקיומה של פוליסה - על הלקוח להחזיר בידו בהפניה בכתב מרופא וכן בפוליסת ביטוח שמקרה הביטוח אותה היא מכסה התקיים.
  • החזר כספי מקסימלי - בכל מקרה לפי פרק זה לא יעלה על סך של 1,200 ₪ לכל שנת שירות.
  • תקופת אכשרה4 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-4 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  1. פגישות עם תזונאי

על פגישות עם תזונאי יחולו הכללים להלן:

  • מימוש אך ורק מול נותן שירות - לקוח יהא זכאי ל-4 פגישות עם תזונאי מוסמך אשר נמנה כנותן שירות לחברה.
  • תיחום השירות - השירות יכלול ייעוץ דיאטני ו/או תזונה בריאה ונכונה; התאמת תפריט ותוכנית דיאטה אישית (להלן: "פגישה")
  • העדפת הלקוח (נותן שירות) - הלקוח יהא רשאי לבחור ע"פ שיקול דעתו והעדפותיו הבלעדיות אם נותן השירות יהא דיאטן קליני או תזונאי והכל לפי בחירת הלקוח.
  • אורך המפגשים והגבלתם - מפגש עם תזונאי או דיאטן קליני לא יפחת מ-45 דק'. לקוח יהא זכאי ל-4 מפגשים בלבד בכל שנת שירות.
  • העדפת לקוח (דרך מתן השירות) - השירות יינתן או בקליניקה או בהיוועדות חזותית והכל לפי העדפת ובחירת הלקוח.
  • השתתפות עצמית - השתתפותו העצמית של הלקוח בקבלת שירות ע"פ פרק זה תהא 20% עבור כל פגישת ייעוץ ולא יעלה על סך 100 ₪  השתתפות החברה.
  • סייגים והחרגות
  • מימוש אך ורק מול נותן שירות - שירות לפי פרק זה יינתן אך ורק מול נותן שירות.
  • הגבלת מפגשים - מפגשים לפי פרק זה יוגבלו ל-4 בכל שנת שירות.
  • השתתפות החברה- לא יעלה על סך 100 ₪ לפגישה.

 

  1. מימוש זכויות רפואיות

שירותי ייעוץ למימוש זכויות רפואיות יינתן לפי הכללים שיובאו להלן:

  • זכאות - לקוח הזכאי לשירות ע"פ כתב שירות זה יהא זכאי לפעם בשנה לקבל מן החברה ו/או מי מטעמה ו/או גורם אשר החברה התקשרה עמו לטובת קבלת שירות ללקוח לפי פרק זה ייעוץ בנושא מימוש זכויותיו הרפואיות המגיעות לו על פי דין מכל גורם כזה או אחר.
  • העדר התחייבות - יובהר למען הסר ספק כי הלקוח לא מתחייב לממש את זכויותיו הרפואיות באמצעות החברה וכי הייעוץ לא מותנה בהתחייבות כאמור.
  • הייעוץ לא מהווה תחליף לייעוץ משפטי ו/או רפואי.
  • סייגים והחרגות
  • הלקוח יהא זכאי לייעוץ פעם בשנה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זהב פלוס

  • מרפאות כאב

על טיפולים במרפאות כאב יחולו הכללים להלן:

  • זמינות תורים - החברה תספק ללקוח תורים זמינים לבדיקות שעניינן טיפול במרפאות כאב בכפוף לתנאי כתב השירות בו אוחז הלקוח ובכפוף לתנאים בדבר מיצוי זכות קיימת קודמת כאמור בס' 6 לתנאים הכללים.
  • תיחום השירות - התחומים בהם יוכל לקבל לקוח שירות ע"פ כתב שירות זה הם כאבי גב; פריצת דיסק; פיברומיאלגיה; כאבי ראש; כאבים במפרקים; כאבים בירכיים ובברכיים. השירות לא כולל מתן מרשם לצריכת קנאביס רפואי.
  • הגבלת השירות - לקוח יוכל לקבל טיפולים במרפאת כאב בנושאים שלעיל וזאת עד לסך מקסימאלי של 10 טיפולים בכל שנת שירות.
  • תקרת ההחזר הכספי - לקוח אשר קיבל שירות ע"פ כתב שירות זה יהא זכאי, בכפוף לאמור בס' 2-5 לתנאים הכלליים בדבר החזר כספי, להחזר כספי בסך של 80% מעלות הטיפול אשר בכל מקרה לא יעלו על 170 ₪ לכל טיפול.
  • סייגים והחרגות
  • הגבלת טיפולים - עד 10 טיפולים בשנה.
  • תיחום השירות - מתן מרשם לקנאביס רפואי לא נכלל בשירות ע"פ כתב שירות זה.
  • תקופת אכשרה - 6 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-6 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  • אבחון ענייני קשב וריכוז לילדים

על ענייני אבחון קשב וריכוז לילדים יחולו הכללים להלן:

  • גיל מקסימאלי - שירות ע"פ כתב שירות זה יינתן אך ורק ללקוח שגילו לא מעל 21 שנים.
  • דרישת הפנייה בכתב - שירות על פי פרק זה יינתן אך ורק בכפוף להפניה בכתב מרופא המומחה לענייני קשב וריכוז אצל ילדים.
  • תיחום השירות - השירות ייתנן בסוגי האבחון והייעוץ הבאים: דידקטי - השירות יינתן במקום המוסמך ליתן שירות מסוג זה ובעל מומחיות ושם בתחום זה לרבות בתחום הקריאה; כתיבה; חשבון; שפה זרה; פסיכו דידקטי - השירות יינתן במקום המוסמך ליתן שירות מסוג זה ובעל מומחיות ובשם בתחום זה. האבחון ישלב בדיקה דידקטית ובדיקה פסיכולוגית; מבדק TOVA - בדיקה ממחושבת לאבחון ענייני קשב וריכוז. השירות יינתן במקום המוסמך ליתן שירות מסוג זה ובעל מומחיות ושם בתחום זה; מבדק BRC - בדיקה ממוחשבת לאבחון ענייני קשב וריכוז. השירות יינתן במקום המוסמך ליתן שירות מסוג זה ובעל מומחיות ושם בתחום זה; מבדק MOXO - בדיקה ממוחשבת לאבחון ענייני קשה וריכוז. השירות יינתן במקום המוסמך ליתן שירות מסוג זה ובעל מומחיות בשם בתחום זה.
  • תקרת ההחזר הכספי - מבלי לפגוע באמור בס' 2-5 לתנאים הכללים בדבר החזר כספי החזרים כספיים בקבלת שירות בפרק זה ע"פ כתב שירות זה יהיו כדלקמן:
  • דידקטי - עד לסך של 700 ₪ לאבחון.
  • פסיכו דידקטי - עד לסך של 1,000 ₪ לאבחון.
  • TOVA - עד לסך של 700 ₪ לאבחון.
  • BRC - עד לסך של 500 ₪ לאבחון.
  • MOXO - עד לסך של 700 ₪ לאבחון.
    • הגבלת זכאות - מנוי יהיה זכאי לביצוע 2 בדיקות בכל שנת שירות.
    • סייגים והחרגות
  • מגבלת גיל מקסימלי ודרישת הפנייה בכתב מרופא - ללקוח מעל גיל 21 לא יהא זכאי לקבל שירות לפי פרק זה; לקוח לא יהא זכאי לקבל שירות לפי פרק זה ללא הפנייה בכתב מרופא מומחה.
  • הגבלת אבחונים - מנוי לא יהיה זכאי לביצוע יותר מ-2 אבחונים בכל שנות שירות.
  • תקופת אכשרה - 6 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-6 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  • קפסולה להראיית איברים (קפסולה אנדוסקופית)

על שירות הקשור בענייני קפסולה אנדוסקופית יחולו הכללים להלן:

  • זמינות תורים - לקוח אשר זכאי לקבל שירות ע"פ כתב שירות זה יהא זכאי לקבל שירות הראיית איברים פנימיים במערכת העיכול באמצעות קפסולה וזאת באמצעות נותן שירות ו/או נותן שירות אחר. התורים לקבלת השירות יהיו בתוך זמן סביר.
  • דרישת צורך קיים והמלצת רופא - שירות לפי פרק זה יינתן אך ורק על בסיס המלצתו בכתב של רופא מומחה וכן אישורו של אותו רופא מומחה בדבר קיומו של צורך ממשי בביצוע הבדיקה אשר נובע מבעיה רפואית קיימת ו/או לשם מניעתה של בעיה רפואית (לעיל ולהלן: "צורך קיים"). על אישור זה להיות בן פחות מ-3 חודשים בעת הצגתו לחברה.
  • תקרת ההחזר הכספי - מבלי לפגוע באמור לס' 2-5 לתנאים הכללים ובכפוף להם יהא זכאי לקוח אשר קיבל שירות ע"פ כתב שירות זה להחזר כספי סך של 80% מהסכום אותו שילם הלקוח אך לא יותר מ-2,500₪.
  • תקופת צינון - קבלת שירות לפי פרק זה תוביל לתחילתה של תקופת צינון בת 3 שנים שבה לא יהא זכאי הלקוח לקבל שירות לפי פרק זה.
  • סייגים והחרגות
  • צורך קיים - השירות האמור יינתן אך ורק במקרים שבהם ישנו צורך קיים בביצוע הבדיקה.
  • המלצת רופא מומחה - השירות האמור יינתן אך ורק בכפוף להצגת מכתב מרופא מומחה בדבר הצורך הקיים תוך 3 חודשים מתאריך חתימת הרופא המומחה עליו.
  • תקופת צינון - לקוח אשר קיבל שירות לא יהא זכאי לקבלת שירות לפי פרק זה במשך 3 שנים מתאריך קבלת השירות.
  • תקופת אכשרה - 6 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-6 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  • מעבדות שינה

על בדיקות במעבדת שינה יחולו הכללים להלן:

  • זמינות תורים - לקוח אשר זכאי לקבל שירות ע"פ כתב שירות זה יהא זכאי לקבל שירות מעבדת שינה וזאת באמצעות נותן שירות ו/או נותן שירות אחר. התורים לקבלת השירות יהיו בתוך זמן סביר.
  • דרישת הפנייה בכתב - תנאי מקדמי והכרחי לקבל שירות ע"פ כתב שירות זה הוא קיומה של הפנייה בכתב מרופא.
  • תקרת ההחזר הכספי - מבלי לפגוע באמור לס' 2-5 לתנאים הכללים ובכפוף להם יהא זכאי לקוח אשר קיבל שירות ע"פ כתב שירות זה להחזר כספי סך של 80% מהסכום אותו שילם הלקוח אך לא יותר מ-1,000 ₪.
  • הגבלת בדיקות – לקוח יוכל להיבדק 3 בדיקות בכל 24 חודשי שירות.
  • סייגים והחרגות
  • הפנייה בכתב מרופא - לקוח לא זכאי לקבל שירות לפי פרק זה ללא הפנייה בכתב מרופא.
  • תקופת אכשרה - 3 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-3 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  • בדיקות אי סבילות למזון

על בדיקות אי סבילות למזון יחולו הכללים להלן:

  • זמינות תורים - לקוח אשר זכאי לקבל שירות ע"פ כתב שירות זה יהא זכאי לקבל שירות בדבר בדיקות אי סבילות למזון וזאת באמצעות נותן שירות ו/או נותן שירות אחר. התורים לקבלת השירות יהיו בתוך זמן סביר.
  • דרישת הפנייה בכתב - תנאי מקדמי והכרחי לקבל שירות ע"פ כתב שירות זה הוא קיומה של הפנייה בכתב מרופא.
  • תקרת ההחזר הכספי - מבלי לפגוע באמור לס' 2-5 לתנאים הכללים ובכפוף להם יהא זכאי לקוח אשר קיבל שירות ע"פ כתב שירות זה להחזר כספי סך של 80% מהסכום אותו שילם הלקוח אך לא יותר מ-2,500 ₪.
  • קבלת אישור בכתב מהחברה לביצוע הבדיקה אצל נותן השירות המבוקש - תנאי הכרחי לזכאות לשירות ע"פ פרק זה הוא קבלת אישור מראש מהחברה בנוגע לביצוע הבדיקה אצל נותן השירות המבוקש ואין נפקא מינה אם מדובר בנותן שירות או בנותן שירות אחר.
  • תקופת צינון - קבלת שירות לפי פרק זה תוביל לתחילתה של תקופת צינון בת 12 חודשים שבה לא יהא זכאי הלקוח לקבל שירות לפי פרק זה.
  • סייגים והחרגות
  • הפנייה בכתב מרופא - לקוח לא זכאי לקבל שירות לפי פרק זה ללא הפנייה בכתב מרופא.
  • קבלת אישור בכתב מהחברה בנוגע לנותן השירות המבוקש - לקוח יהיה זכאי לקבל שירות לפי פרק זה רק אם קיבל מראש מהחברה אישור בנוגע לביצוע הבדיקה אצל נותן השירות המבוקש.
  • תקופת צינון - לקוח אשר קיבל שירות לא יהא זכאי לקבלת שירות לפי פרק זה במשך 12 חודשים מתאריך קבלת השירות.
  • תקופת אכשרה - 3 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוח לא יהיה זכאי לקבל ב-3 חודשים הראשונים מהצטרפותו לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוח לא יהיה זכאי בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוח באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  • סל הריון מורחב

על סל הריון מורחב יחולו הכללים להלן:

  • מהות השירות - הגדלת גובה ההחזר המקסימלי עבור בדיקות ההיריון (ראו ס' 5 לכתב שירות מושלם בריאות) עד לסך של 3,000 ₪ (בכפוף לאמור בס' 2-5 לתנאים הכללים בדבר החזרים כספיים).
  • יציבות ס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' - אין בסעיף זה כדי לשנות מהאמור בס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' ובכל התנאים אשר מצויים בו בנוגע למימוש שירות בדבר סל הריון ע"פ כתבי שירות אלו.
  • סייגים והחרגות
  • חובת מיצוי זכות קיימת - ככל, לקוחה תידרש למצות זכות קיימת קודמת ככל שישנה.
  • בדיקות גנטיות - לקוחה תוכל לממש שירות זה ע"פ כתב השירות פעם אחת בכל תקופת חייה.
  • החזר כספי מקסימלי - בכל מקרה לפי פרק זה לא יעלה על סך של 3,000 ₪.
  • תקופת אכשרה - 12 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוחה לא תהא זכאית לקבל ב-12 חודשים הראשונים מהצטרפותה לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוחה לא תהא זכאית בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוחה באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

 

 

  1. קורס הכנה ללידה

על קורס הכנה ללידה יחולו הכללים להלן:

  • יציבות ס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' - אין בסעיף זה כדי לשנות מהאמור בס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' ובכל התנאים אשר מצויים בו בנוגע למימוש שירות בדבר סל הריון ע"פ כתבי שירות אלו.
  • תקרת ההחזר הכספי - מבלי לפגוע באמור לס' 2-5 לתנאים הכללים ובכפוף להם תהא זכאית לקוחה אשר קיבלה שירות ע"פ כתב שירות זה להחזר כספי סך של 80% מהסכום אותו שילמה הלקוחה אך לא יותר מ-400 ₪.
  • כפל החזר במקרה שבן/בת הזוג לקוחות החברה - על אף האמור לעיל בס' 7.2 לפרק זה, במקרים בהם בן/בת הזוג של מבקש/ת השירות לקוח/ה החברה אף הוא/היא יהא/תהא זכאי/ת להחזר עלויות כאמור. החזר העלויות כאמור יחול גם על בן/בת הזוג.
  • סייגים והחרגות
  • חובת מיצוי זכות קיימת - ככל, לקוחה תידרש למצות זכות קיימת קודמת ככל שישנה.
  • החזר כספי מקסימלי - בכל מקרה לפי פרק זה לא יעלה על סך של 400₪.
  • תקופת אכשרה - 12 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוחה לא תהא זכאית לקבל ב-12 חודשים הראשונים מהצטרפותה לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוחה לא תהא זכאית בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוחה באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  1. שירותי דולה

על קבלת שירותי דולה יחולו הכללים להלן:

  • דולה מוסמכת בלבד - שירות לפי פרק זה יינתן אך ורק במקרים בהם הדולה המבוקשת על ידי הלקוחה היא דולה מוסמכת בעלת מומחיות ושם וכן בעלת ניסיון מוכח. על הלקוחה לאחוז בידיה המלצות על הדולה המבוקשת וכן חוות דעת שקיבלה עליה.
  • אחריות על לקוחה בלבד - החברה לא תהא בשום אופן אחראית על כל נזק שיגרם בשל מעשה ו/או מחדל שנעשו בזמן מתן השירות ע"י הדולה ואין נפקא מינה אם הדולה האמורה מופיעה כנותנת שירות ו/או כנותנת שירות אחרת. ללקוחה לא יהיו כל טענות כלפי החברה עקב החלטת הלקוחה להשתמש בשירותיה של הדולה ו/או עקב בחירתה בדולה כזאת או אחרת.
  • יציבות ס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' - אין בסעיף זה כדי לשנות מהאמור בס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' ובכל התנאים אשר מצויים בו בנוגע למימוש שירות בדבר סל הריון ע"פ כתבי שירות אלו.
  • תקרת ההחזר הכספי - מבלי לפגוע באמור לס' 2-5 לתנאים הכללים ובכפוף להם תהא זכאית לקוחה אשר קיבלה שירות ע"פ כתב שירות זה להחזר כספי סך של 80% מהסכום אותו שילמה הלקוחה אך לא יותר מ-1,200 ₪.
  • סייגים והחרגות
  • חובת מיצוי זכות קיימת - ככל, לקוחה תידרש למצות זכות קיימת קודמת ככל שישנה.
  • החזר כספי מקסימלי - בכל מקרה לפי פרק זה לא יעלה על סך של 1,200 ₪.
  • תקופת אכשרה - 12 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוחה לא תהא זכאית לקבל ב-12 חודשים הראשונים מהצטרפותה לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוחה לא תהא זכאית בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוחה באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

 

  1. מלונית לאחר לידה

על שירות בדבר שהייה במלונית לאחר לידה יחולו הכללים להלן:

  • אישור מטעם ביה"ח למעבר למלונית לאחר לידה - שירות ע"פ פרק זה לכתב השירות יינתן אך ורק ליולדת אשר נקבע לגביה, ע"י רופא, כי אין כל מניעה שתעבור למלונית לאחר לידה.
  • שהות מקסימלית - ההחזר הכספים יינתן עבור מקסימום שהות של 5ימים במלונית לעיל ולהלן: "שהות מקסימלית"). כל יום מעבר לשהות המקסימלית לא יקים זכאות להחזר כספי כלשהו מצד החברה ויהא על חשבון הלקוחה בלבד.
  • יציבות ס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' - אין בסעיף זה כדי לשנות מהאמור בס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' ובכל התנאים אשר מצויים בו בנוגע למימוש שירות בדבר סל הריון ע"פ כתבי שירות אלו.
  • תקרת ההחזר הכספי - מבלי לפגוע באמור לס' 2-5 לתנאים הכללים ובכפוף להם תהא זכאית לקוחה אשר קיבלה שירות ע"פ כתב שירות זה להחזר כספי סך של 80% מהסכום אותו שילמה הלקוחה אך לא יותר מ-500 ₪ עבור יום שהות במלונית. בכל מקרה לא יינתן החזר עבור ימים מעבר ל-5 ימים.
  • סייגים והחרגות
  • חובת מיצוי זכות קיימת - ככל, לקוחה תידרש למצות זכות קיימת קודמת ככל שישנה.
  • החזר כספי מקסימלי - בכל מקרה לפי פרק זה לא יעלה על סך של 1,500₪.
  • תקופת אכשרה - 12 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוחה לא תהא זכאית לקבל ב-12 חודשים הראשונים מהצטרפותה לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוחה לא תהא זכאית בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה עבור שירות שבכתב השירות שבידו בתקופה האמורה לעיל וזאת גם אם החברה בחרה שלסייע ללקוחה באופן כלשהו מרצונה הטוב.

 

  1. התייעצות עם יועצת הנקה מוסמכת

על התייעצות עם יועצת הנקה מוסמכת יחולו הכללים להלן:

  • ייעוץ ע"י יועצת הנקה מוסמכת - לקוחה אשר זכאית לשירות ע"פ כתב שירות זה תהא זכאית לקבל ייעוץ ע"י יועצת הנקה מוסמכת המנויה כנותנת שירות ו/או כנותרת שירות אחרת.
  • ייעוץ אחת לחודש - ייעוץ כאמור בס' 10.1 לעיל יינתן לא יותר מאחת לחודש.
  • גיל מקסימלי של היילוד בעת הייעוץ - ייעוץ כאמור לא יינתן ליילוד שגילו מעל גיל שנה.
  • יציבות ס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' - אין בסעיף זה כדי לשנות מהאמור בס' 5 לכתב שירות 'מושלם בריאות' ובכל התנאים אשר מצויים בו בנוגע למימוש שירות בדבר סל הריון ע"פ כתבי שירות אלו.
  • תקרת ההחזר הכספי - מבלי לפגוע באמור לס' 2-5 לתנאים הכללים ובכפוף להם תהא זכאית לקוחה אשר קיבלה שירות ע"פ כתב שירות זה להחזר כספי סך של 80% מהסכום אותו שילמה הלקוחה עד לגובה של 220 ₪, אך לא יותר מ-6 ייעוצים בכל שנת שירות.
  • סייגים והחרגות
  • חובת מיצוי זכות קיימת - ככל, לקוחה תידרש למצות זכות קיימת קודמת ככל שישנה.
  • החזר כספי מקסימלי - בכל מקרה לפי פרק זה לא יעלה על סך של 1,320
  • אם ליילוד מעל גיל שנה לא זכאית לייעוץ.
  • תקופת אכשרה - 12 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוחה לא תהא זכאית לקבל ב-12 חודשים הראשונים מהצטרפותה לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוחה לא תהא זכאית בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה.

 

  1. רפואה משלימה

על שירותי רפואה משלימה יחולו הכללים להלן:

  • נותני שירות בלבד - לקוח יהא זכאי ל-6 טיפולים בכל שנת שירות. בקבלת שירות ע"פ פרק זה לא תהא אפשרות לקבל שירות מנותן שירות אחר. קרי, קבלת שירות לפי פרק זה תתאפשר אך ורק מול נותן שירות כהגדרתו בס' 9 לפרק ההגדרות.
  • תיחום השירות - התחומים בהם יוכל לקבל לקוח שירות ע"פ כתב שירות זה הם אקופונקטורה; רפלקסולוגיה; שיאצו; אוסטיאופתיה; הומיאופתיה; פלדנקרייז; ביופידבק; טיפול נטורופתי; ייעוץ דיאטטי; שיטת פאולה; חדרי מלח. החברה רשאית להוסיף, לגרוע ו/או לשנות את התחומים שבהם השירות ניתן וזאת לפי הכללים הנהוגים בחברה. לא תהא זכאות לשירות אם הצורך בשירות נובע מבעיית השמנת יתר, שינוי במשקל, סכרת ו/או בעיית התמכרות כלשהי
  • העדפת לקוח (דרך מתן השירות) - השירות יינתן או בקליניקה או בבית הלקוח והכל לפי העדפת ובחירת הלקוח.
  • השתתפות עצמית (קליניקה) - במקרה בו בחר הלקוח לממש זכאות לשירות ע"פ כתב שירות זה בקליניקה, ישלם הלקוח השתתפות עצמית בסך של 20%.
  • עלות הטיפול (בבית הלקוח) - מקרה בו בחר הלקוח לממש זכאות לשירות ע"פ כתב שירות זה בביתו, עלות הטיפול תאמר מראש ללקוח והשירות יינתן בהסכמתו. עלות הטיפול תושפע מאופי הטיפול ומאורכו.
  • סייגים והחרגות
  • הגבלת מפגשים - לקוח יהא זכאי ל-6 טיפולים בשנה
  • מידע עבור עלות - בקבלת שירות בבית הלקוח מידע על עלות השירות תימסר לפני קבלת השירות
  • אי זכאות לשירות - לקוח לא יהא זכאי לשירות אם הצורך בשירות נבע מהשמנת ייתר, סכרת, שינוי במשקל ו/או בעיית התמכרות כלשהי.
  • תקופת אכשרה - 3 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוחה לא תהא זכאית לקבל ב-3 חודשים הראשונים מהצטרפותה לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוחה לא תהא זכאית בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה.

 

  1. תא חמצן בלחץ מתון

על שירותי תא חמצן בלחץ מתון יחולו הכללים להלן:

  • נותני שירות בלבד - קבלת שירות ע"פ פרק זה לא תהא אפשרות לקבל שירות מנותן שירות אחר. קרי, קבלת שירות לפי פרק זה תתאפשר אך ורק מול נותן שירות כהגדרתו בס' 9 לפרק ההגדרות.
  • תיחום השירות – השירות יינתן בתא חמצן לחץ מתון (עד 1.3 בר).
  • הגבלת השירות – לקוח יהא זכאי ל-10 טיפולים בכל שנת שירות. אורכו של טיפול לא יפחת מ-45 דק'.
  • השתתפות עצמית – השתתפותו העצמית של לקוח בקבלת שירות לפי פרק זה תהא 200 ₪
  • סייגים והחרגות
  • השירות יינתן על יד נותן שירות בלבד. לא תתאפשר קבלת שירות נותן שירות אחר.
  • הגבלת השירות – עד 10 מפגשים כל מפגש עד 45 דק'.
  • תקופת אכשרה - 3 חודשים. כאמור בס' 17 לפרק ההגדרות בתקופת האכשרה הלקוחה לא תהא זכאית לקבל ב-3 חודשים הראשונים מהצטרפותה לשירות לקבל שירות ע"פ כתב השירות שבידו. בכל מקרה, הלקוחה לא תהא זכאית בשום אופן לקבל החזר כספי מהחברה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זהב עד הבית

  • רופא אונליין 24/7

על שירות רופא און-ליין 24/7 יחולו הכללים להלן:

  • מוקד השירות - לקוח יהא זכאי, כלקוח החברה, לקבל שירות במוקד שירות שיסופק על ידי נותן שירות. המוקד יפעל בכל ימות השנה, זולת יום כיפור בשעה 14:00 ועד לשעתיים לאחר צאת הצום. קבלת השירות תבוצע באמצעות הזהות שמית במוקד תוך ציון כתובת, מספר הטלפון בו ניתן להשיגו וכן יידרש הוא למסור פרטים נוספים בנוגע למצב הרפואי שבעטיו פנה הלקוח, ככל שיידרש.
  • רופא מייעץ ומשך הייעוץ - השירות האמור יינתן על ידי רופא מייעץ. הרופא המייעץ יהא רופא כללי. הייעוץ יינתן עד 30 דקות מרגע קבלת הפנייה. "קבלת פנייה" - קבלת אישור זכאות לקבלת שירות.
  • אופן מתן השירות - שירות ע"פ כתב שירות זה יהא בשיחה טלפונית בלבד ללא פגישה פרונטלית. לא תהא מסוגלות לספק שירות המצריך בדיקה פיסית של הלקוח.
  • תוכן והיקף השירות - במקרה הצורך, הרופא המייעץ ייתן ללקוח מידע והכוונה רפואית וזאת ע"פ שיקול דעתו הבלעדי של הרופא המייעץ. בנוסף, הרופא המייעץ יבצע, במידת הצורך ועל בסיס שיקול דעתו המקצועי בלבד, את הפועלות הבאות:
    • קבלת אנמנזה רפואית מהלקוח או מהוריו או מקרוב אחר בעל הידיעה הדרושה.
    • קביעת אבחנה רפואית.
    • מתן הפניה לחדר מיון באמצעות דוא"ל או פקס.
    • מתן המלצה להפניית הלקוח להמשך טיפול ע"פ שיקול דעתו המקצועי והמלצותיו של הרופא המייעץ.
  • השתתפות עצמית - עבור כל שיחת ייעוץ יישלם הלקוח השתתפות עצמית בסך של 25 ₪ שתשולם לנותן השירות טרם קבלת השירות בפועל. התשלום יתאפשר באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
  • סייגים והחרגות
    • שירות טלפוני בלבד. לא תהא מסוגלות לספק שירות המצריך בדיקה פיסית של הלקוח.
    • לא יינתן שירות ביום כיפור.
    • תשלום השתתפות עצמית לנותן השירות האמצעות כרטיס אשראי בלבד.

 

  • רופא עד הבית 24/7

על שירות רופא עד הבית 24/7 יחולו הכללים להלן:

  • חובת ייעוץ טלפוני ראשוני - שירות לפי פרק זה יינתן אך ורק לאחר שמוצתה אפשרות הייעוץ הטלפוני קודם לכן. בנוסף, שירות לפי פרק זה יינתן אך ורק אם לפי שיקול דעת הרופא המייעץ הטלפוני לא ניתן יהא ליתן את השירות ללא בדיקה פיסית של הלקוח.
  • אפשרות ויתור ייעוץ טלפוני - בתוספת תשלום תהא ללקוח אפשרות לוותר על זכותו לייעוץ טלפוני. הדבר ישפיע במישרין על עלות ההשתתפות העצמית שבה יישא הלקוח.
  • המכשור הרפואי - בדיקת הרופא תעשה באמצעות מכשור רפואי בסיסי בלבד. המכשור יכול שיכלול סטטוסקופ; לוכד לשון; אוטוסקופ; פטיש רפלקסים; מד לחץ דם; קרדיופון והכל לפי שיקול דעתו המקצועי של הרופא נותן השירות.
  • תוכן והיקף השירות - הרופא המבקר יבצע, במידת הצורך ועל בסיס שיקול דעתו המקצועי בלבד, את הפועלות הבאות:
    • קבלת אנמנזה רפואית מהלקוח או מהוריו או מקרוב אחר בעל הידיעה הנדרשת.
    • קביעת אבחנה רפואית ראשונית.
    • מתן תרופות ראשוניות במידת הצורך, לפי שיקול דעתו המקצועי של הרופא המבקר וקיימת תרופה מתאימה בתיק התרופות.
    • מתן מרשם לתרופות ע"פ שיקול דעתו המקצועי של הרופא המבקר.
    • מתן הפנייה להמשך טיפול לרופא משפחה/הילדים המטפל בלקוח באופן שוטף (ו/או לרופא מומחה אחר) לפי שיקול דעתו המקצועי של הרופא המבקר.
    • הפניית הלקוח לחדר מיון בבית חולים, לפי שיקול דעתו המקצועי של הרופא המבקר.
    • מתן המלצה להפניית הלקוח להמשך טיפול ע"פ שיקול דעתו המקצועי והמלצותיו של הרופא המייעץ.
  • השתתפות עצמית - במקרה בו הוזמן רופא לביקור בית לאחר ייעוץ טלפוני, ההשתתפות העצמית של הלקוח תהא בסך של 20% במקרה בו הוזמן רופא לביקור בית וזאת כשהלקוח ויתר על זכותו לייעוץ טלפוני ההשתתפות העצמית של הלקוח תהא בסך של 20%.
  • סייגים והחרגות
    • המכשור הרפואי שיעמוד לשימוש הרופא יהא מכשור רפואי בסיסי.
    • השירות ניתן על בסיס שיקול דעתו המקצועי של הרופא המבקר בלבד.
    • במקרה של ויתור על ייעוץ טלפוני טרם ביקור בית תחול השתתפות העצמית מוגברת.

 

  • פינוי באמבולנס לביה"ח הקרוב
    • דרישת הצורך המיידי - במקרה בו, לאחר ביקור בית של רופא כאמור בס' 2 לעיל ובמקום בו לפי שיקול דעתו המקצועי של הרופא המבקר ישנו צורך ממשי-קיומי-מידי בפינוי הלקוח באמבולנס לחדר מיון בבית חולים, יוזמן אמבולנס על ידי נותן השירות והלקוח יפונה לבית החולים הקרוב.
    • החזר כספי מקסימלי - בכפוף לאמור בס' 2-5 לתנאים הכלליים בדבר החזר כספי - ההחזר הכספי בשל הפעלת שירות על פי כתב שירות זה יהא עד לסך של 400 ₪ לכל פעם אשר בכל מקרה לא תהא ממנו חריגה.
    • החזר כספי לאחר השתתפות כלל הגורמים המשתתפים - מקום בו קופת החולים ו/או חברת הביטוח ו/או לרבות כל גורם אחר (להלן: "גורמים אחרים") נושא בעלות האמבולנס ולא נותרה יתרה לתשלום - לא תהא חבה החברה בתשלום. בכל מקרה, אם היתרה לתשלום פחותה מסך של 400 ₪ תשיב החברה את הסכום הנמוך שאותו נותר לשלם. לקוח יהא חייב לברר ולמצות את ההחזרים המגיעים לו מגורמים אחרים בטרם יפנה לחברה וזאת על מנת שהחברה תוכל לדעת את ההחזר המעשי שעליה להחזיר ללקוח.
    • סייגים והחרגות
  • דרישת צורך ממשי קיומי מידי - השירות יינתן אך ורק במקרים בהם הצורך הוא כאמור.
  • מיצוי השתתפות מגורמים אחרים - לקוח יהא חייב למצות את ההחזר המגיע לו מכלל הגורמים טרם פנייתו לחברה בבקשה להחזר כספי.